bad

Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Vad jag tycker om EXPRESSEN

Av clara - 23 november 2008 13:04

Hissad Eller Dissad Resention

Poäng: 2/10

HissadIOKIDissad

EXPRESSEN är en känd tidning, och ganska billig.

Jag har själv läst den många gånger, och visst: Den har riktiga nyheter.

MEN den försöker göra allt för att hitta nyheter. Dom försöker klämma ut saften ur nyheten, med stora bilder och lång text, så man får mycket att dricka. Men då det inte håller, så blandar dom ut nyheten med vatten och kryddar det med chili, så det blir överdrivet och jobbigt att läsa.


En dag så stodde det VÄRLDEN KOMMER GÅ UNDER på deras löpsedlar. Varför? Jo... Några forskare TRODDE (troligtvist inte så proffisornella) att jorden skulle gå under.

Endel personer trodde på den överdrivna blaskan och blev jätterädda. Min syrra vad också rädd. Hon började t.o.m böla!

Hon var inte ensam, i en nättidning så skrev någon till kommentar att nån hade en unge som klädde sig fint då den skulle till skolan för den ville vara fin om den skulle dö.

Vad hände? Ingenting  :P


Då "Rainbowolyckan" inträffare så var det också jättelångt text. Ingen var spec. allvarligt skadad. Jag erkänner, det var en jobbig olycka. Men om det var en riktigt allvarlig olycka så skulle en normal tidning skriva så mycket om det! :p

AFTONBLADET DISSAS!

DISSLISTA:
Aftonbladet

High School Musical

Hanna Montana´


Bild: En aftonbladetballong. Från: www.flickr.se

 
 
Linnéa

Linnéa

23 november 2008 20:46

Du har rätt
Jag har också skrivit ett blogginlägg om detta och det är upprörande, läs mina nya bloggkommentarer!

http://www.animal4ever.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av clara - 8 augusti 2009 14:08

På stallet.se kan du ha låtsashästar och låtsasdjur, diskutera på forumet Gnägg, Rolla (delta i rollspel...), köpa designer m.m.   Det kanske låter fjantigt, men det finns en uppsjö av även lite äldre personer runt 15-årsstrecket som är medlem på hem...

Av clara - 24 juli 2009 18:43

"Hejsan!Jag vill dissa Dalmioreklamen, därför har lite mer realistisk skildring av den...   Lilla Liza och lillebrorsan Sigvald är med sin stressade, rökande och 34-åriga mamma Jennipher på ICA. Liza och Sigvald brukar få se på TV:n på fritids, då ma...

Av clara - 10 april 2009 13:58

Kaninavel - KNäPPt o.O   Hur mycket tror du att en framavlat hoppkanin kostar?700 kronor!Varför så pungar man ut det priset?Svar; Den är ju framavlad för att kaninhoppa!Hur startades kaninhoppning?Jo, på 1970-talet så började kaninhoppningen av en li...

Av clara - 7 februari 2009 21:30

Melodifestivalen 2009 blir nog som vanligt en flopp, eftersom att jag sett en stor del av det 1:a programmet. Det finns åtta bidrag, och jag har en liten snabbt kommentar till alla! :)   Nina Söderqwist Tick Tack Dålig "Rock" som känns smaklös iförd ...

Av clara - 7 februari 2009 16:40

FEftersom jag inte riktigt fattat nått med bloggagratis.se så har jag heller inte lindrigt utan många suckar kommit in på bloggen...   Jag har dissat på www.lox.bloggagratis.se undertiden jag som ett frågetecken har försökt lista ut hur jag ska komma...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 En kompis berättade om bloggen
 Sökte på google/yahoo
 Sökte/Såg något på www.bloggagratis.se
 Jag bara sökte vilt på "www.bad.bloggagratis.se"
 Jag minns inte...
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards