bad

Direktlänk till inlägg 21 december 2008

KISSAR OCH DISSAR JUL

Av clara - 21 december 2008 17:05

Vi vill alla ha julklappar...
Men jag vill har djurlklappar...


Julen är snart här! :):

Jag älskar julen och hatar julen...

Hatar för att...

Den är alltid en evighet bort, och då den är här det som det som det dröjar en sekund innan den är en evighet bort.
Det är jobbigt om man typ bara får en hovkrats i julklapp, och den som sitter bredvid typ får en häst...

Man stressar ihjäl sig inför julen.

Det är inte alltid så gott med prinskorv, hemrullade köttbullar (Enligt många en stor delikatess men dom kan vara lite äckliga) och massa konstiga såser.

Allt man trycker i sig är fettigt som ******** så att alla vill gå en mil efter julafton!

Älskar för...

Stunden då julen är här är den sååå mysig!

Det är kul om man får bra julklappar!

Man kan ta det riktigt lugnt på julafton.

Julmaten kan vara god.



På Ont och Gott... Bild från www.flickr.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av clara - 8 augusti 2009 14:08

På stallet.se kan du ha låtsashästar och låtsasdjur, diskutera på forumet Gnägg, Rolla (delta i rollspel...), köpa designer m.m.   Det kanske låter fjantigt, men det finns en uppsjö av även lite äldre personer runt 15-årsstrecket som är medlem på hem...

Av clara - 24 juli 2009 18:43

"Hejsan!Jag vill dissa Dalmioreklamen, därför har lite mer realistisk skildring av den...   Lilla Liza och lillebrorsan Sigvald är med sin stressade, rökande och 34-åriga mamma Jennipher på ICA. Liza och Sigvald brukar få se på TV:n på fritids, då ma...

Av clara - 10 april 2009 13:58

Kaninavel - KNäPPt o.O   Hur mycket tror du att en framavlat hoppkanin kostar?700 kronor!Varför så pungar man ut det priset?Svar; Den är ju framavlad för att kaninhoppa!Hur startades kaninhoppning?Jo, på 1970-talet så började kaninhoppningen av en li...

Av clara - 7 februari 2009 21:30

Melodifestivalen 2009 blir nog som vanligt en flopp, eftersom att jag sett en stor del av det 1:a programmet. Det finns åtta bidrag, och jag har en liten snabbt kommentar till alla! :)   Nina Söderqwist Tick Tack Dålig "Rock" som känns smaklös iförd ...

Av clara - 7 februari 2009 16:40

FEftersom jag inte riktigt fattat nått med bloggagratis.se så har jag heller inte lindrigt utan många suckar kommit in på bloggen...   Jag har dissat på www.lox.bloggagratis.se undertiden jag som ett frågetecken har försökt lista ut hur jag ska komma...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 En kompis berättade om bloggen
 Sökte på google/yahoo
 Sökte/Såg något på www.bloggagratis.se
 Jag bara sökte vilt på "www.bad.bloggagratis.se"
 Jag minns inte...
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards